12 سال دختر مبتلا به سندرم نفروتیک و استفراغ مکرر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

12 سال دختر مبتلا به سندرم نفروتیک و استفراغ مکرر

"من تعجب می کنم آنچه که من باید برای دختر من انجام دهد. او 12 ساله است و سندرم نفروتیک و استفراغ مکرر. در حال حاضر، او در حال مصرف استروئید هایی که به خوبی کار نمی کند." مادر بیمار سهام سندرم نفروتیک تجربه فرزند خود را با ما. سپس، چند پزشکان کلیه سازماندهی مشاوره.

پیشنهادات از این پزشکان کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت

مهار پیشرفت و عوارض سندرم نفروتیک به راحتی، پزشکان اغلب استروئیدها که می تواند واکنش های التهابی در کلیه ها متوقف تجویز کند. با این حال، این دارو با تضعیف سیستم ایمنی بدن، اما می تواند هر چیزی را به سلول های کلیه معلول انجام دهد. بنابراین، این دارو ممکن است اثرات جانبی مثل تهوع و استفراغ شود.

علاوه بر این، برخی از بیماری های ناشی از مشکلات کلیوی نیز می تواند به استفراغ مکرر شود. آیا انباشت زباله و سموم، اسیدوز متابولیک، اختلال الکترولیتی، و غیره.

از تجزیه و تحلیل بالا، این nephrologists توصیه کودک مبتلا به سندرم نفروتیک باید برخی از گزینه های درمان سیستمیک تر مانند طب میکرو چینی Osmotherapy و سلول های بنیادی را.

طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند محیط داخلی را تنظیم و بهبود وضعیت سلامت عمومی بیماران. هنگامی که سیستم داخلی بدن پایدار می شود، بیماران می توانند به راحتی می توانید از استفراغ مکرر، خلاص شوید. علاوه بر این، این درمان می تواند گلومرول آسیب دیده تعمیر و صدمه به کلیه ها معکوس می باشد. در نهایت، سندرم نفروتیک می تواند به طور موثر درمان شود.

سلول های بنیادی شامل شش مرحله است: تشخیص علمی، محاصره ایمنی از تحمل ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی. با این مراحل را از نزدیک مرتبط است، سلول های بنیادی می تواند باعث بهبود بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک کیفیت زندگی و درمان بیماری کلیوی خود را با موفقیت.

هر دو از این درمان مناسب برای بیماران متفاوت است، و شاخص عملکردel است patientgs تشخیص. فقط اگر بیماران را درمان مناسب، شما می توانید استفراغ و کلیه مشکلات خود را مدیریت کنید. اگر شما علاقه مند به درمان ما، لطفا به ما ایمیل بفرستید: enfermedad-renal@hotmail.com و یا ترک یک پیام در بیماری کم کلیوی.





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، درمان سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: